Monday, April 16, 2012

Keluar Rumah!

Hari nie nak cerita sikit pasal hari nie. Aku memang la penat tapi still nak main FB dengan Twitter. Hari nie giler sikit sebab awal-awal pagi aku perlu keluar untuk ke kolej bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas. Pukul 6.00 pagi pula tu.. Lepas tu keluar rumah pukul 7.00 pagi. Sampai jetty pukul 8.00 pagi. Lepas tu sampai kolej pukul 8.30 pagi. Tetiba teringat la pula kat handphone tertinggal kat tilam besar, nasib baik teringat. Kalau tak, siapa aku nak contact. Lagi haru - biru.  Tak ke gile namanya.. Dah la mengantuk la pula time tu. Hishhh.. Aku pun terpaksa la juga sebab aku pun tak tahu jadual macamana so kena keluar awal la. Aku pun masa dah habis melilau kat kolej tu, jumpa kawan kejap sebelum aku pergi melilau kat Plaza Gurney Mall.. Sesaja sebab aku nak beli top up handphone sebab tinggal sejemput jew kat dalam handphone tu.. Apa lagi, teringat la pula nak pergi SEGi Glee Club tapi kemalasan menebal sangat dalam diri ini. Masa tu ade kat Plaza Gurney Popular Books Store. Aku kat situ nak tengok novel-novel baru yang best-best yang aku tengok kat internet. Lepas tu, aku pergi balik ke kolej sebab kelas aku pukul 5.00 petang sampai 8.oo malam.. Haru beb! Macamana x haru, kelas sampai malam pula tu.. Gile la weh.. Sepanjang hari nie aku tak rehat langsung. Ambik kau! Tak pernah dalam sejarah aku bangun awal gile untuk menapak ke kolej.. Tension la juga, but kena la biasakan diri kalau nak berjaya.. Result final exam semester 1 buat aku kecut perut. Entah la macamana gamaknya.. Takut juga nak ambil mak cik oi!!! Benda tu dah la besar!!!

Okay la.. Nanti aku sambung celoteh aku di masa lain.. Nine days been like nine teen days.. Kalah orang buat latihan mendaki bukit! Hehehe/:P . 


No comments:

Post a Comment